Po tym jak Dwayne Wade zdecydował się na przejście do chińskiej marki obuwniczej – wcześniej reprezentował barwy Converse’a a następnie Nike’a – Michael Jordan musiał znaleźć nową twarz do swoich kampanii reklamowych. Wybór padł na młodą gwiazdę Oklahomy City Thunder.
Dotychczas głównymi postaciami reklamującymi obuwie Air Jordana byli Dwayne Wade, Chris Paul i Carmelo Anthony, ale po wyborze przez Flasha nowej na rynku amerykańskim marki Li-Ning jasne było, iż Jordan poszuka następcy mistrza NBA z Heat.
Russell Westbrook i jego agent przystali na 4-letnią umowę z firmą obuwniczą i podczas nowego sezonu będzie wykonywał swoje podkoszowe penetracje oraz wysokich lotów slam dunki już we własnych Jordanach.
Sam Michael bardzo się cieszy z nowego nabytku:
„We’re excited about Westbrook’s love for the game, his personality and style (both on and off the court), and his determination to win. The term This Is Flight takes on a whole different meaning with Westbrook in the mix. Not many guards fly through the sky and finish with thunderous dunks like he does, let alone his speed and acceleration in the open court.”
Co ciekawe Russ wystąpił w Jordanach no.1 podczas Thunder Media Day i już wówczas wiele osób wiązało jego występ w nich z przejściem do najsłynniejszej marki obuwniczej wśród koszykarzy.
zazdrość? mi się wydaje że to jednak prestiż mógł decydować, bo tutaj on będzie jedyny a w stajni Jordan był jednym z wielu. Poza tym jeśli zrobili mu fajne buty to czemu na w nich nie grać?